Doorreis Chiang Rai (chiang mai - Fang - Tha ton - chiang mai)

Vroeg uit de veren om de doorreis naar Chiang mai te maken. Eerst busreisje van 3.5 uur door de bergen heen..Super mooi maar wat een gehobbel....Maar ipodje maakt veel goed...Relaxed hooooorrr...hihihihi..

De busreis verliep soepel...Ongeloofelijk hier in Thailand, alles zo georganiseerd...hahahaha.. Daarna een boottripje van 3.5 uurtjes in een longtail boot met een tussenstop in een dorpje... Uit het bootje gestapt zie ik daar mensen heel erg druk druk doen...Met een anaconda van zo'n 2.5 a 3 meter

Surprised
.....Gatver....Daar moest ik dus niets van weten hoor...Heb wel een foto gemaakt maar toen zat ie in een kooi.... Op het moment supreme was ik niet van de partij zeg maar....Nee, dat zijn niet mijn favoriete beesten hoor!!! Ook waren er olifanten maar puur voor de trekking tochten...Hmmm vond ik zonde...zaten er een paar bij die erg nerveus waren en de mahout liep met een stok met haak rond...Nee niet goed....Heb ze allemaal maar banaantjes gegeven...Dat vonden ze natuurlijk wel lekker...

Boottochtje verder was super relaxed met mooie uitzichten...In Chiang Rai gelijk naar bureau voor trekking tochten te regelen...We hebben nu een drie daagse trekking die morgen start...Gids voor 2, super cool...Maar wordt wel zwaar, 5 uur hiken 1e dag in de jungle naar hoogte van 2300m... 2overnachtingen in jungle...Ben benieuwd wat dat wordt...Geen slangen hoop ik

Wink
....

Jullie berichten zijn super leuk om te lezen...Thanx!!!!!!!! Gezelli......

Ik ga nu lekker naar bed, want moet morgen natuurlijk fit zijn... Jullie veel plezier van het weekend...

Heel veel liefs,

Bren

Reacties

Reacties

San

Hé sis

Ziet er weer prachtig uit......ik heb je foto met de olifant geprint en neem hem mee naar mam. Ik print je verhalen steeds zodat ze ze ook kan lezen.
Hoop dat je niet te veel slangen tegenkomt in de jongle maar aan de andere kant hoort het er wel een beetje bij hoor :-)

Kus San

Leonie

Hé Leeuwentemmer! En dan uitgerekend door een olifant je lens kwijt raken?! haha.

Wat een schitterende foto's en wat ga je snel door het land heen (niet te snel hoor!!). En dit beestjes.... Bren, mijn huisdier is er nog steeds. Deze valt in het niet bij wat je daar tegen komt. OP slangen heb ik het ook niet. brrr! Ik hoop dat je er geen tegenkomt (valt er dadelijk eentje vanuit een boom op je bolletje! ieh!!)

Nog bedankt voor je berichtje. Ik ben weer in het land. Helaas hebben we 2,5 dag regen gehad en in de omgeving was niet echt veel te doen (zeker niet met regen). Hebben uiteraard wel in de hammam gehangen! Volgende keer beter!

Ik ga nog even van het zonnetje in NL genieten en kijk uit naar je volgende verslag van je Thailand-avontuur!

En... laat Wilco maar lekker over je hoofdje aaien als je last hebt van migraine.

Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!