Maleisie - KL

Halloooooo!!!

De reis is begonnen hier in Maleisie... De vlucht is goed gegaan, toch waar wat ze zeggen over Malaysia Airways....Hadden een eigen scherm met de nieuwste films, games en muziek.. Zo onder andere Taken, Uninvited en She is not that into you.

Surprised
...

KL: wereldstad met veel cultuurverschillen... Niet zo levendig als Bangkok vorig jaar.. De Petronas Towers zijn zeker wel indrukwekkend, vooral in de avond...En de KL Tower biedt een geweldig uitzicht!!! Het leuke daar ook was eigenlijk de Formule 1 simulator...COOL!!! Aan shopping malls hier geen gebrek...Gucci, Prada, Guess...etc...Leuk om ff rond te neuzen...Toch weer t shirt gescoord, dan wel bij de Mango...

Laughing
...Verder natuurlijk heel veel marktjes met vanalles en nog wat...Eten, tassen, kleren....Op zoek gegaan naar een nieuwe reistas, want die trolley zijn wieltjes hadden al begeven (tja, 18 kg......). Dus een 'samsonite' gescoord voor wat lutteleeuro's.... Verder tref je hier veel culturen. Zo zie jeveelvrouwen met burka, maar ook indische geklede vrouwen...Apart om zo te zien...

Temperatuur is weer even wennen...Behoorlijk warm en vochtig...5 min. lopen en helemaal bezweet...Zonnetje zat ergelukkig vandaag niet heelhard door...Hostel zit vlakbij china town en dat is altijd weer leuk om te zien...Bedrijvige mensjes!!! Verbaas ik me elke keer weer over...Verder is KL vrij rustig..Niet zoals Bangkok dat je constant lastig wordt gevallen...Drukte is veel minder ook.

Morgen op doorreis naar de Perhentian Islands om daar een beetje het Robinson Island gevoel te krijgen

Tongue out
...CHILLING!!! Strand, water en duiken........

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.......

Dikke kus,

Bren

Reacties

Reacties

sabine

Ha Bren,
Hier was ik al. Snel hè? Gelukkig ben je goed aangekomen. Ik neem aan dat je in de shopping malls al een verrassing voor me gekocht hebt, bij Prada bijvoorbeeld. Vorig jaar kreeg ik immers ook een jurkje van je dus ik ga er vanuit dat er dit jaar wel weer iets in zit. Nee hoor, grapje. Ben blij dat je het goed hebt. Met Wilco ook alles goed? Gisteravond naar de Graafjansfeesten geweest. Je hebt wat gemist Bren. Was net zoals vorig jaar errruugg gezellig. Na afloop nog even naar de Tukker geweest. Isabelleke heeft ook genoten (die was vandaag ook nog niet superfit). Heb er wel keelpijn aan overgehouden (vast van het vele roken). Maar ja, je moet er iets voor over hebben, toch? Ik wacht je volgende bericht af, in ieder geval alvast heel veel duik-, zon- en zwemplezier. Hele dikke kus, ook van Arno en de jongens!

Isa

Hai Lieverd!!!
Eerst en vooral Sorry, sorry, sorry...Ik zou je nog bellen maar das helaas niet meer gelukt...dacht er nog even aan zaterdag om kwart voor twaalf maar toen was je net aan het opstijgen ...dus helaas!We praten na je vakantie Extra bij Goed??? Trouwens die vakantie van jou...klinkt weer allemaal overheerlijk!!! Geniet er maar lekker van! Shoppen...Klinkt niet slecht Haha!
Heb je wel gemist hoor op de Graafjansfeesten...Sabientje kan wel zeggen dat ik niet fit was...maar dan heb je haar nog niet gezien!!! Haha!
Vandaag ga je dus lekker Zonnen en duiken...ben wel een beetlje jaloers eerlijk gezegd!Maar geniet er lekker van en neem maar een frisse duik voor mij ook! Groetjes aan Wilco! Dikke kus en knuffel van gans de bups Isa en co!!!

San

Hé lieve zus

Gucci, Prada, strand, warm, luieren, duiken.....denk je dat ik nog kan boeken voor het weekend?????
Ziet er allemaal weer super uit...
Hier is het ook vochtig maar niet van de warmte :-(
Moest wel lachen om je verhaal over de tussenvlucht...zie Wilco al rennen op zijn slippers met zo'n klein vrouwtje met een joekeltas van 18 kilo hahaha....(hoop maar dat hij er de hunor ook van in zag)
Torens zien er indrukwekkend uit! Maar ik blijf de stranden toch wel super vinden hoor....ben erg benieuwd naar jullie duikavontuur. En je weet het hè als je aangerand wordt door zo'n haai moet je op zijn neus slaan!!!!
We kijken uit naar je volgende verhaal.
Ik bel mam nog voor je nummer....

Dikke kus San

miranda

Hey lieverd,

Klinkt geweldig...nog 1 nachtje slapen voor mij...
heerlijk!
Lieverd, geniet ervan!

xxx

salem menthol, mmm :o°

Hiiiii, nou Bren als er een haai in je neus wilt happen dan moet je bijten, krabben......hihi...dat adviseer je mij ook altijd als ik last heb van gekke braadworsten!
dada
ps; ik rook nog steeds.

salem menthol, mmm :o°

maar morgen ga ik stoppen

caitlin

hoi tante
alles goed? Hier alles oké
mooie fotos heb je staan.ben je ook in die hoge torens geweest? ik mis je wel hoor hihi
moet maar snel trug komen
woensdag was het hier straatspeeldag heel leuk
had ook een proefwerk van aardrijkskunde, had een 6je :-(
en we gaan dinsdag op schoolreis naar walibi (leuk)
nou doe maar de groeten aan wilko

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcait

Sandra

Hé sis

Duikverhaal klinkt erg mooi....
Heb je nog een onderwater camera kunnen scoren?
Hoop dat je wat foto's kunt maken :-)
Nog even goed je best doen hoor voor het duiken!!!

Gister een drukke dat gehad...hard gewerkt en gelukkig nog redelijk weer gehad....beter dan vandaag!
Vanochtend hebben we ons verslapen....en dan loop je de hele dag suf....
Vanmiddag lekker naar de kapper geweest :-)
Onze jurkjes zijn binnen hoor....Cait haar shirtje is te groot dus even ruilen.
Nou geniet weer verder, ik kruip zo lekker met Val op de bank voor "it could happen to you"...gezelli...

Tot hoors weer!
Dikke kus, ook van Frank xxx

Liefs San

Sandra

haai tante!!
how are you?
heb al je verhalen al gelezen!
duiken met haaien klinkt wel stoer! vond je het niet eng? Cait en ik hadden allemaal van die stoere dingen bedacht! haha zoals duiken in een kooi met van die mensenhaaien enzo maar dat viel gelukkig wel mee!
haha

k wou dat k meekon.....maarja die scholen van tegenwoordig.....Wiskunde S.O.tje ging goed hoor!! heb een 7,5 en een 6.9!!!! jihaaaa
natuurlijk heeft valterie weer van die domme foutjes gemaakt (niet in de formules van de appeltjes en de peertjes hoor!) haha

k vind de foto's ook prachtig!!!!
hihi

strakies mej mama op de bank ben daarnet om allemaal lkkre spulletjes gegaan bij de appie happie....verliep niet helemaal soepel....eerst ging k scannen maar was k creditkaart van mams vergeten....vanalles aan mevr. van de kassa vragen....dus gelukt....maar dat was niet alles....ikke terug naar fietsje toe...maar fietssleutel was weg:( ik terug naar die mevr. gelukkig hij lag aan de infobalie
pff dat was me weer s wat....


I follow you.!!!:)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
val


en natuurlijk van Cheesie Piesie
Cheesje Piesje
(das droef haha)

valerie

(het verhaaltje hier boven is van val... hihi foutje)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!