KL - Perhentian Islands " The sharks tale"

Hey there!!!

Everything is just fine!!!!! Het is hier een geweldige temperatuur en heb het robinson gevoel te pakken

Laughing
...

Kuala Lumpur hebben we maar snel verlaten, wat ook wel het plan was, maar viel ons verder best wat tegen na vorig jaar Bangkok...Ja, Bientje...Geen jurkske voor carnaval dit jaar of we moeten als duiksters gaan...Neem ik wel flippers voor je mee

Wink
... Baalde wel ff van de graafjansfeesten hoor...Daar had ik graag heen gewild...hahahah ja ik weet het: wil ook altijd alles...Ja liefst zo veel mogelijk!!! Live life the maxxxxxxx.....Oh Belleke, ik geloof het graag dat jullie de zondag beiden nodig hebben gehad hoor...Gelukkig ben ik altijd de verstandigste nog geweest he van het stel
Undecided

De interne vluchten zijn goed te doen...Hadden alleen probleempje met de baggage...Aangezien mijn troleytas overloaded was, heb ik in KL een nieuwe (grotere) tas gekocht. 2 Kg zwaarder, dus meer baggage, zit nu ongeveer op 20 kg baggage voor 2 wk...Schandalig gewoon..hahahah...Maar dus bijbetalen voor de interne vluchten...Geen geld genoeg, dus maar pinnen dachten we..hahahah NOPE, automaat vind de pasjes leuk

Surprised
...Nog een kwartier en we moesten boarden en waren nog niet ingecheckt...Ikke was natuurlijk alles al aan het re-schedulen, terwijl Wilco dat ding aan/uit zet en het pasje terug krijgt...Alles nog op tijd, dus nog steeds op schema....Verder met taxi en boottochtje naar de eilandjes...Hebben eerst op een resort gezeten, maar zijn daar gauw verkast...Kreeg nogal het all-inclusive gevoel en dat is niet wat ik hier wil hebben....NOPE: robinson gevoel...Awel, dat heb ik nu hooorrr.. Met de nodige beestjes
Surprised
... Gelukkig zijn het voor mij niet de meest vervelende beestjes, maar Wilco vind het stukken minder: Ratten....hahahaha...Hebben ergens in de middle of nowhere een boomhutje op een prive strandje met alleen maar hangmatjes enzo...Lekker is dat...Heel kleinschalig en allemaal leuke mensen...Iedereen babbelt met iedereen, dus is zeker ook zooo gezelli... 's Avonds bbq en wat haardvuur en plenty of muziek!! Dus zitten hier de komende daagjes vast, heeeeeel vervelend!!! NOT...

Nou denk je vast: die doen geen flikker daar.....Ahum, wel hoor...Vandaag heb ik mijn Open water Padi gehaald...Errrg cool... Gisteren veel theorie en daar schrok ik best van: van 13 - 19 uur in het leslokaal...Overdag moesten we nog wat skills oefenen in de zee, maar geen open duiken gehad...Theorie overigens ook voor geslaagd, dus moet kunnen duiken nu...Vandaag 2 waterduiken gehad met skills en diepte...Tot 18 m diep gegaan en dat ging allemaal heel goed.. Eerste duik was niet zo bijzonder...Wat gekleurde visjes enzo...Leuk hoor, maar ja ik ga voor iets anders hier

Laughing
.... Tweede duik was tot 16 meter, maar was veel en veel leuker!! Echte grotere gekleurde vissen... Maar ook..........ja ja....Sharks (blacktip reef shark) !!!!!!! Joehoeeeeeeee, was erg cool... Eigenlijk had ik de eerste niet door, vond ze nogal klein
Laughing
...hahahah Maar de tweede wel hoor...Vond mezelf nogal rustig eronder...Had den Buddy al gewaarschuwd dat als ie haaien zag, mijn hand maar moest pakken
Undecided
...hahahah Maarre was niet nodig eigenlijk....Nog vele andere dingen gezien zoals Lionfish, yellow boxfish, pipefish....Allemaal erg leuk! Dit is een begin van een aantal mooie duiken hoop ik...Eigenlijk verwacht ik natuurlijk nu alleen maar meer en meer ervan....Hoop toch nog een aantal grote roggen te zien, hamerhaaitjes, turtles....Maar goed, begin is gezet!!! Morgen wordt er gesnorkeld ipv gedoken en ja: ook weer met de haaien...Hier dicht bij de accomodatie zitten er veel, dus ff uitproberen...Helaas heb ik alleen mijn Padi gehaald en dat is wel balen...Gaan er toch vanuit het met zijn twee af te ronden! Dat wordt de komende dagen nog ff flink oefenen en hopelijk lukt het allemaal dan wel...

Denk dat we de komende 2 dagen hier nog steeds wel zitten, dat bekijken we morgen nog even! Anders wordt het verder reizen: klimmen op Kota Kinabalu!!

Tot zover mijn verhaal weer vanuit Perhentian Island Kecil!!!! Hoe is het bij jullie daar? Slecht weer ;)...Nog even en het is weer weekend

Laughing
...

Big Kiss,

Bren

P.S.: foto's komen later --> geen foto van de haai ;)

Reacties

Reacties

sabine

Ha Bren. Wat ziet het er weer super uit. Wel een goed idee om als duiksters te gaan; dan duiken we er weer in.... (om maar in Carnavaleske termen te spreken). Voor Isa wel handig, die drinkt graag met een rietje, dus dan kunnen we het zo in haar snorkel gieten. Enne, jij de verstandigste van het stel?? Ik vond mezelf afgelopen zaterdag anders errruuggg verstandig, vraag maar aan Isabel. Misschien kun je voor Stefje een ratje meenemen, die wil hij best wel als huisdier. Vraag of Wilco 'm in z'n broekzak meeneemt.... Ik wens je nog heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende bericht!!
Liefs en een dikke kus, Sabine

Isa

Whoehaha!!!Bier in mn snorkel!!! Hoe verzint ze het! Maare klinkt wel allemaal weer heel gaaf! Dat duiken is ook echt wat voor jou he Bren!!! En een haaitje...moet kunnen toch!!! Zeg maar tegen Wilco dat ik het met hem te doen heb...RATTEN , ik mag er niet aan denken GRRRRRR!!! allez ik ben al nieuwsgierig naar je volgende verhaal!!! Kus en Knuffff Isa en Co

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!