Bangkok

De indrukken van Bangkok hebben we nu zo wel..Erg drukke stad en de mensen idem dito..Maar wel met mooie spots....Gisterenavond is het nog gelukt om een thaise massage te krijgen...Wow dat was lekker...Niet te doen hoe ze dat doen..Met handen, voeten en ellebogen..Zelfs ook gekraakt en dat voor de prijs van 5 euro

Surprised
, geen geld...Het shoppen op de nachtmarktjes is ook gelukt...Shirtje gescoord en vanavond 2 chinese jurkjes (carnaval) nog even halen. Het nachtleven is bizar... Thai boxen en de striptease meiden staan daarin centraal. Wel goede muziek erbij hahahahah, maar per saldo toch maar niet in een striptease bar beland.

Vandaag het pracht en praal gezien... Het grote paleis was erg mooi, What Po (super grote buddha) en de What Arun onder andere...Heel erg mooi...Die what arum had heeeele steile trappen...Had ff moeite met naar beneden kijken, hahahah dat is vast de leeftijd aan het worden. Nu zitten we op het beroemde Khao San Road...Heel veel barretjes, shopjes en backpackers...Wilco heeft combat broek gescoord voornog geen 8euro en een afritsbroek van 6 euro...hahahaha...Het afdingen gaat me goedaf hier in Thailand, maar heb vast goede leermeesteres gehad in Turkije

Wink
....Thanx natas!!!!

Morgen staat Kanchanaburi op de planning, moeten nog ff kijken hoe we er geraken...Wantmet de Thai kom je niet snel erachter wat nu waar is of niet voor een ticket te boeken...Maar dat regelen we vanavond wel...

Super leuk jullie berichtjes te lezen en ook jullie mails.....

Laughing
Foto's zijn nog niet gelukt om ze erop te krijgen...Want mijn fototoestel ligt nog in hotel enmet die van Wilco lukt het vooralsnog niet
Frown
...Dat zal ik de volgende keer proberen om ze erop te krijgen...

Veel liefs

Bren

Reacties

Reacties

San

Hé zus

Fijn dat alles goed gaat....wij zijn al blij dat de eerste dagen goed verlopen zijn ;-)
Is je toestel al opgeladen of toch een kapotte accu?
We zijn reuze benieuwd naar de eerste beelden, Caitlin vraagt zich af of je al op een olifant hebt gezeten haha....
Nou geniet er lekker van, we houden je site in de gaten!! Dikke kus van ons allemaal

Liefs San

Isabelle

Dag meis!!!
Zo een masage voor 5 Euro...daar kan je nog wel eens voor naar Thailand vliegen ja...Das géén geld ! Super dat jullie zo genieten van al het moois! En zelfs in Thailand ben je al druk bezig met het voorbereiden van carnavalHahaha! Ik zou zeggen ...breng mij ook maar zo een jurkje mee...maar ik vrees alleen dat ik er dan drie aan elkaar moet zetten...want die Thaikes zijn zo klein en fijn! Geniet maar lekker verder ...en ik ben benieuwd naar debeelden Kuzzzzz Isabelleke!

Leonie

Darling! Wat goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat je ontspannen aan de reis kan beginnen. Heerlijk een thaise massage! Ben jaloers! Ik ga een weekje je spannende verhalen missen, want zoals je weet gaan ook wij naar warmere oorden.
Maar als we terugkomen, heb ik vast veel te lezen op je site! Geniet ervan!
Dikke kus van ons allemaal!

Mascha

Ook ik heb je site gevonden.
Ben super benieuwd hoe het daar zal zijn. Maar zo te zien zal het echt wel een super gave reis worden. Heerlijk het zonnetje en dan af en toe een thaise massage. Want denk dat voor 5 euro je er vast nog een keertje eentje gaat nemen.
Hopelijk komen ook gauw de foto`s. Geniet lekker van je reis. En hou ons op de hoogte.

Heel veel liefs
Mascha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!