Bijnaaaaaaaa zover!!!

Ja, nog even en ik zit in het vliegtuig........Ben benieuwd wat ik allemaal daar ga zien...4wk weg!! Wow..

Tongue out
Nu krijg ik wel even de kriebels ervan, want ik ben natuurlijk nogal een persoontje dat graag mensen om me heen heb, dus ben benieuwd..En de laatste dagen waren ook weer super gezellig hiero....Maar gelukkig ben ik niet in mijn uppie en heb ik genoeg afleiding en indrukken in Thailand (en niet te vergeten Istanbul). Afgelopen dagen zijn vrij druk geweest en waren super super gezellig!! Maar ben blij nog zeker een aantal personen te hebben gezien ;).

Samen met moeders in 1 huis is gelukkig tot nu helemaal goed verlopen...Voor haar ook wennen en voor mij ook. En het is niet altijd even handig

Wink
..hahaha..

De tijd zal voorbij vliegen de komende weken en ik ga lekker mijn koppie legen en veel lol maken daar!! Tot snel weer.....

Liefs

Bren

Reacties

Reacties

Sandra

Hé lieve zus

Ziet er leuk uit!!! Wij zullen waarschijnlijk je trouwste lezers zijn.....tot morgen!!!

Dikke kus San

Isabelle

Hai Bren!!!
Hier nog eentje...Die alles zal volgen!!! maak er een "toffe vakantie" van ! Ik zieje over een maandje wel weer eens verschijnen!
Kus Isabelle

Sabine

Ha Bren, als het goed is zit je nu in het vliegtuig. Ben blij dat ik je vanochtend nog even gezien heb! Ik wens je een super-, super-, superleuke vakantie toe en pas goed op jezelf. Ook ik blijf je berichtjes dagelijks volgen... Een dikke kus en groetjes aan Wilco!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!