Op naar Maleisië!!!

Nog 3 weekjes

Laughing
.....

Om het laatste verhaal van Thailand een vervolg te geven: Duiken in Maleisië...Nog 3 weken te gaan en de voorbereidingen zijn reeds begonnen...Zo ook natuurlijk weer het bijhouden van mijn weblog....Altijd leuk!!!

We, ja Wilco en ik weer op reis, willen gaan voor ons Open Water Padi...Hiervoor moeten we nog wat theorie doen (halve dag..) en 2 duiken.. Nou wordt dat vast heel lastig met al die eilandjes daar...Yeah right, de keuze jaaaaaaaaaaa van welk eiland!!! We hopen op wat Robinson Eilandjes te belanden (Pulau Redang en Pulau Perhentian) en verder door te reizen naar Borneo waar we de Mount Kinabalu zullen beklimmen...En natuurlijk ook ff een bezoekje brengen aan de Oerang Oetans reservaat... Als afsluiting weer nog ff het bounty gevoel bereiken of in Lankayan / Sipandan...Schijnt dat Sipandan tot de top 10 duikspots behoort...Ik hoop in ieder geval tijdens mijn duik wat leuke visjes te spotten (lees: haaien)...

Schema is tot zover nog niet bekend, zie wel wat er verder op ons pad komt... Aftellen is begonnen